söndag

Älskar söndagar! Nämnt det förut kanske? He.

Igår va typ helt okej, inte jättekul men ganska. Lixom. När jag och sis ramlade innanför dörren inatt väckte vi bäbisen, så innan vi fick äta våran fyllemat vi köpt med oss var vi tvungna att gå ut med han. Maten var inte ens god, och det som brukar va det bästa på hela kvällen. Jag har nog tröttnat. Har en del galna videosar från igår, men vågar nog inte lägga upp dom här.

Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen, antingen där eller i soffan. Jag har mått som jag förtjänar så att säga..
Imorn blire jobb igen, måndagsmys på 9-rasten. Sis och jag jobbar dock inte på samma skift denhär veckan, då blir det tråkigare.

Nu sitter jag och längtar efter mina skor, KOM nångång! Och jag hoppas på bra besked hos läkarn, så jag kan börja ha klackar igen. Mh, hoppas.

Från igår:




Bästa sis




Nej vi hånglar inte! Men jag vet inte vad vi gör




Försök undvika mig på denhär bilden, detdär var visst en av mina sämre poser.
men, hahahhahaha! HAHA, kolla Johan. Jag dör


Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback