-

Jag måste bara berätta. Det var världens skummaste moment vid vårat matbord alldeles nyss.
Pappa tar upp sin mobil och visar Julia en bild på en hundvalp och frågar om hon tycker att den är söt, och det gör hon såklart. Sen frågar hon vems den är, och pappa svarar: vet inte, våran kanske.. Julia börjar tjuta och skratta på samma gång, och jag slår till pappa på armen och säger att han är så elak som skämtar om något sånt. När jag inser att det inte är ett skämt, sitter alla runt matbordet o tjuter. Jag vet inte varför alla tjöt, men det gjorde vi. Alla är fortfarande i extas där ute. Johanna, hur kunde du hålla käften om dethär?!

Nu vet ni, vi ska få en hundvalp om ett par veckor. Nu måste ja skynda, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tål inte hundar :(:(:(:(

Postat av: Anonym

ÅH! vad härligt :D bästa pappa va!

2009-06-08 @ 23:05:51
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback