lördag

Gårdagen spenderades i krokek tillsammans med massa skönt folk, hade riktigt trevligt! Tack allihop. Bilder kommer nog när jag fått dom av sis.

Idag vaknade jag klockan 4, jag blev chockad när jag kolla på klockan. Har inte gjort nåt vettigt, varit nere och handlat lite naturgodis, sen bara legat i soffan hela dagen. Nu är jag pigg, skulle lätt kunna tänka mig en utekväll. Men, nae. Det får bli lugnt, ska sova snart istället.


En liten tanke.. Varför säger man så konstiga saker när man är onykter? Saker som känns rätt för tillfället, men som dagen efter är helt åt helvete och man undrar vad man tänkte på. Sånt händer mig ganska ofta. Måste nog tänka mig lite mer för innan jag slänger ur mig saker.

Nu, film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback