måndag

Jag är heeeelt förstörd. Somnade vid halv 4 inatt, skulle upp klockan 7. Jobba från 9-16, och jag höll ärligt talat på att somna. Jag såg ut som om jag inte sovit på flera veckor, utan knarkat hela tiden istället.. typ. Jag tog mig igenom dagen allafall, och somnade en timme när jag kom hem. Sen åkte jag hem till mamsen och höll sis sällskap, lillasyster och mami är nämligen i göteborg. Vi lagade mat och kolla på film, fett mysigt. Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig, för jag ska jobba imorn också. 
 

Och ja, jag funderar fortfarande på att ta bort den. Ett alternativ är ju att göra en ny, och låta denhär finnas kvar.. Men det finns tydligen andra med samma namn som jag i Sverige, så jag måste komma på nåt annat "namn" till min nya blogg isåfall. Och jag har ju inte direkt nåt dyngcoolt smeknamn heller. Så, eh.. ja. Nej. Jag vet inte. Mallan, vad säger du om "cool_funky_jossan_girl"? Eller Johanna S, "gurkaimunnen"? I like it.

Godnatt som fan. Jag kommer somna dirrrrr

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahah typ www.funkyjossancoolgirl.blogg.se, gjorde om de lite ;D. sluta inte blogga.

2009-06-16 @ 16:43:21
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: johanna

haha gurika i mun så klart ;D hahaha pervo

2009-06-16 @ 17:45:00
Postat av: karlsson

sluta inte! :)

2009-06-16 @ 17:53:54
URL: http://aboutthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback