söndag

Nu har hon lämnat mig. Sahra har lämnat mig här i norrköping och flyttat till stockholm. Inte okej, hur ska dethär gå? Det känns ännu jobbigare än jag trodde. Men vi kommer hålla kontakten, bara inte på samma sätt. Vi är inte grannar längre. Jag har ingen att springa över till när jag behöver prata, ingen att gå ner till kungsgatan och äta pizza med dagen efter. Det känns inte ens verkligt än. Usch, nae. Jag kommer sakna dig.




Igår var det lite go-away-party, det var trevligt och alla var glada. Sen blev det hugo, som började bra men slutade mindre bra. Nästan alltid är det något, och nästa gång det händer "något" ska jag bara skita i det och ha kul. Från och med nu. Fast, jag har tänkt att inte festa på ett tag nu. Har blivit för mycket på senaste, behöver en paus. Kanske till och med blir lugnt på midsommar, för jag har ingen aning om vad jag ska göra.

Jobb imorn då, jag har saknat det.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback