tisdag

Jag sitter och är aspepp på fest ikväll, men jag är tydligen ensam om det. Inte någon kan jag få med mig, trots att mina vänner tar studenten. Alla väntar tills imorn. Då gör jag också det.

Vädret känns fortfarande inte okej, men Fredrik med sin övertalningsförmåga har fått mig att inse att det inte spelar någon roll. Det blir lika bra ändå, även om det hade varit nice med lite solsken. Nu pratar jag som om jag skulle ta studenten, men det ska jag ju inte. Kommer väl dock festa lika mycket, men utan studentmössa. Jag har 1 år kvar, och det känns skönt. Jag är inte redo för att ge mig ut i verkliga livet, inte än. Bra beslut Josefin!

Nu ska jag duscha och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det skola, och jag måste dit, även om det känns helt värdelöst när det är sååå lite kvar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Läste din kommentar om självmord hos Egoinas blogg. Blev nyfiken. Varför tycker du det är egoistiskt att ta självmord?

Postat av: Sanna

haha varför frågade du inte mig då :D

2009-06-03 @ 10:00:18
URL: http://sannanannskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback