HALMSTAD!!!

Tänkte kolla igenom min lillasysters mp3 och kolla om hon hade någon rolig musik, och den första låt jag hör i lurarna är Enrique Iglesias - Do you know. Jag fick världens flashback från halmstad, jag såg oss sitta där utanför tältet i våra brassestolar, bakfulla men ändå glada och taggade för kommande party, en cider i högsta hugg och musiken på högsta volym. Detdär att aldrig veta vad som väntade i solskenet med sina närmsta vänner och massa annat roligt folk. Det var en upplevelse som bestod av stranden, tältning, getingar, korv, fylla, catfight, tårar, skratt, stolkastning, spyor, äckliga toaletter, brännmärken, krogen, fåglar, massa nytt folk, lycka, frihet och bästa vänner.
Aeeeeeeee, ge mig sommar asså.. Fyfan så bra vi hade det.














Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har just satt ord på nåt obeskrivligt !

2009-03-18 @ 16:21:45
Postat av: iiiiiiii

alltså, jag får rysningar i hela kroppen. <3

2009-03-23 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback