måndag

Vart ska jag börja.. jag minns knappt vad jag gjorde förra veckan. Eller jo! I onsdags jobbade jag. I torsdags var vi på boda borg med klassen, det var faktiskt riktigt roligt. Vi borde vunnit, allt annat är bara fel. Och sen åkte jag direkt till jobbet igen.
I fredags åkte vi, (min avdelning) hem till Robban i lindö på "avskedsmiddag", torsdagen var nämligen hans sista dag. Det blev en mycket trevlig kväll, med helt sjukt god mat och lite för mycket vin. Det kunde dock blivit ett lite bättre avslut på det hela, men det är förhoppningsvis snart glömt.
I lördags åkte jag hem till kusinerna, lilla Felicia fyllde 10 år. Singstar, melodifestivalen och god mat även där.
I söndags jobbade jag igen.

Ja, så har min vecka sett ut. Inte jätteintressant, men mitt liv är inte roligare än såhär.

Imorse när jag skulle gå till praktiken möttes jag av solen i ögonen, och hela granngänget satt ute på gården och åt frukost. Så jävla mysigt! Våren är påväg. Det kommer väl antagligen börja snöa igen typ i april, men man får njuta så länge det varar. Efter praktiken skulle vi ha möte igen, ett efterlängtat möte med Anna, men det blev inställt. Så istället gick jag hem och slängde mig i sängen, jag är alltid så trött nu för tiden. Nu tänkte jag lägga mig där igen, framför tvn, tillsammans med lite popcorn.
Jag hade något mer jag tänkte säga, men ja minns inte vad, så jag skiter it.


Lite utomlands igen skulle inte sitta fel..








   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback