måndag

Vart ska jag börja.. jag tror jag låter kryssningen bli ganska kortfattad. För det första såg jag inte en enda kamera nånstans, så om jag nu inte blivit filmad i smyg så har det gått bra. Jag sammanfattar kryssningen såhär: sång, dans, öl, bråk, häktet, nakna killar, för lite sömn, buffé.. Johanna tappa bort sin väska typ 10 gånger under kvällen, haha. Jag tappade bort mina skor. Alla gick och sjöng på dendär jävla tingeling låten, framförallt Magnus. Folk var fulla från bussresan dit, till bussresan hem och ännu längre. Vi var uppe hela natten, sprang från hytt till hytt, tills klockan var 9 och det var dags att äta frukost. Somnade runt 10, vaknade runt 12. Så ja, jag är sliten. Hade min morgonröst fram till typ klockan 6 idag. Ae riktigt lyckad kryssning. Galen, men fan så kul vi haft.
"Tyst påre"
Efter hemresan drog vi direkt hem till johan, sen hem till kim, och sen ut. Jag har även hunnit med att förlova mig.

Idag var det praktik, och sen mötte jag upp Malin, Linen och Anna präst för att ha möte på fräcka. Skönt o få umgås lite med mina tjejer.
Puss på er.















De värsta bilderna vågar jag inte lägga upp.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback