måndag

En ny vecka har börjat. Helgen bestod av festligheter och mys.
I fredags firade vi ponthus, blev först käk och dricka på teaterbaren, och sen otten. Jag hade kul!
Kvällens mest använda ord: High five!

I lördags var jag bara hemmos mamsen och tog det lugnt.
Och i söndags jobbade jag först, sen åkte hem med sis till mamma igen, där vi kolla på High school musical 3, och sen Gossip girl.

Nu har jag duschat, sköljt bort min ansiktsmask, och så ska jag måla naglarna.

Efter att jag och Carolinen varit i stockholm och shoppat och kollat på Chris Brown, så skrev jag att jag köpt 2 par jeans från weekday. Har inte lagt upp någon bild på dom än, så jag gör det nu:







Hur snygga är dom inte? Speciellt domhär svarta, helt klart mina favvisar.


Nu sitter jag och längtar till kryssningen med jobbet som är den 27e. Jag har ju dock alltid saker att se fram emot i mitt händelserika, jätteroliga liv.
Kände ni den eller? Kände ni ironin?

Natti

Kommentarer
Postat av: ssara

ååå snygga jeans :D dom svarta var grymma :D:D



haha eller hur visst är dom snygga (A)



hallå har dom nämnt något om typ exakt när skorna kommer in eller? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback