onsdag

Inatt kunde jag inte sova, låg vaken till typ 4 innan jag somnade, vilket ledde till en rejäl försovning imorse. Allafall, skola och sen mötte jag upp min syster på stan. Skor, glajjer, parfym, hårfärg och en present till papsen blev inhandlat. Hade tänkt att bara köra på en mörkbrun färg, som vanligt, men impulsköpte en rödbrun. Så ja, nu är mitt hår rödbrunt.. eller mer rött. Lite för rött för att passa mig, men jag vänjer mig förhoppningsvis. Efteråt gick vi till världens för att få i oss lite mat, dyngmys.

Imorn blir det stan igen, vi hann inte med allt idag. Måste hitta något nytt att ha på mig fredag, och så ska jag hinna med att sola också. Hittade ett par till skor idag som jag vill ha, och egentligen så borde jag inte men.. kan antagligen inte låta bli.

Nu måste jag sova, ingen försovning imorn inte.




Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN BLOGGA DÅÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback