söndag

Utgång fredags, impuls. Hade verkligen tänkt att bara ta det lugnt. Det var helt okej, varken roligt eller tråkigt. Hemgången var nog det roligaste på hela kvällen. Och pinsamaste.

I lördags var det dans, det är alltid lika jobbigt att dansa bakfull, men ändå tar man sig upp för man vet att det är värt det. Senare åkte jag hem till mamma och var där hela kvällen, myste med henne och katterna. Sen sov jag där, och idag har jag gjort ännu mindre än igår. Så nu är jag utvilad.

Ikväll har jag mest pysslat om mig själv. Tog en lång dusch, fixa naglarna, gjorde en lermask, Beck, och lite popcorn på det. Dyngmys.

Nu släpper jag samma tidsfördriv som alla andra gjort:

Bokstav: J

1. Vad heter du? Josefin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaha
3. Flicknamn: Jolanta
4. Pojknamn: Jesus
5. Yrke: Juvelare
6. Färg: Jag kan verkligen inte komma på en färg på J
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Jordnötter
9. Sak i badrummet: Järnrör! Vet ni hur lång tid den tog eller?
10. Plats/stad: Jukkasjärvi (?)
11. En orsak att vara sen: Järnvägsbrist
12. Något man skriker: JÄVLAR!
13. Film: Jönssonligan
14. Något man dricker: Julmust
15. Band: Jimmy eat world
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Jungfrugatan
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jag har varit vilsen Lisa (Parken)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Judo


Liiiite lång tid det tog, sjukt svårt måste jag säga. Jag som tänkte lägga mig tidigt ikväll.
Nu ska jag sova allafall, kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback