tisdag

Imorse när jag vakna mådde jag inte bra alls och bestämde mig för att stanna hemma. När jag vakna för andra gången, runt halv 3, och såg mitt stökiga rum, så fick jag världens ryck. Fick ett såntdär "få-ordning-på-mitt-liv-ryck", förstår ni? Och denhär gången är det på riktigt, jag har verkligen bestämt mig. Det första jag gjorde var att städa rummet riktigt ordentligt, sen åkte jag och pappa och handla massor med nyttiga saker. Så det jag bestämt mig för är alltså att hålla ordning på rummet, för så länge det är stökigt vägrar pappa måla om, även fast färgen står i hallen och väntar.. och att börja träna, ska ut o springa imorn och på torsdag, käka nyttigt, sköta skolan.. aa bli en duktig flicka helt enkelt. Så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback