tisdag

Min kära syster sitter och kommer på roliga historier, jag garvar så jag tjuter! Så jag tänkte bjuda lite på våran speciella humor här, sen om ni tycker det är lika kul som vi, det är ganska tveksamt.

- Johanna säger:
De va en gång en johanna o en josefin som gick över vägen.. johanna blev överkörd över en bil.. då sa josefin"kom nu johanna pyttipanna så går vi"


- Johanna säger:

johanna blev överkörd av en stor lastbil med vassa knivar under

för ja vart ju inte mos

bara pyttipanna


- Johanna säger:

johanna o josefin va ute o flög.. josefin flög in i en vägg så hennes ansikte blev platt.. då sa johanna.. kom nu joseful så flyger vi



Hahahaha jag dööör, sjukt kul
Godnatt.

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback