torsdag

Elin och jag sitter och pratar om världens hemskheter, att det händer saker hela tiden, och att det bara är dåliga och tråkiga saker. Om man ska försöka se något positivt i det, så är det väl att man antagligen uppskattar det mer om det händer något bra, men det var länge sen jag hörde någon berätta om något kul som hänt.. Ae, jag finner bokstavligt talat inga ord för dethär, fick inte fram ett ljud när jag skulle försöka säga vad jag tyckte om allt. Det dyker upp nya saker hela tiden, helt sjukt verkligen. Lite för mycket känslor på senaste tiden av att orken håller på att ta slut.. men, what to do. Livet går vidare, men jag hade inte klagat om det varit lite roligare och lite mer rättvist.


Igår åkte jag hem till Sofie, vi myste med choklad och cola framför twilight. Jag är glad att jag har dig. Idag ringde klockan vid 6, så då var det dags för oss att gå upp. Halv 8 var vi klara för att GÅ till eber och kolla in vårt nya iv-val, "skapa i metall", för att sedan GÅ till kungsgård. Jag var helt slut när vi kom fram. Allafall, vi köpte frukost, macka och kaffe, och sen gick vi mot nästa lektion. Senare under dagen gjorde Johanna det roligaste jag sett på länge, hon halka i trappen påväg från matsalen, och rulla minst 6-7 trappsteg ner. Både jag och Sofie försökte hålla oss, men när vi såg att hon inte skadat sig garva vi så vi tjöt. Bra att vi har någon som Johanna som vi kan skratta åt ;)
Efter skolan åkte jag till stan och mötte upp Johanna K och några tjejer till, dom fick kläder framplockade tills imorgon, och jag satt mest och kolla på. Var på lite dåligt humör, och var väldigt hungrig, så det var skönt att komma hem!
Och nu verkar det som att helgen kommer bli lugn. Känns som en bra helg att ta det lugnt, har inte lust att hitta på något speciellt ändå. Får hoppas att sis vill va hemma och mysa lite med mig.
Nu är klockan halv 10 och jag ska gå och lägga mig! Har längtat efter sängen hela dagen.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback