fredag!

Jag sitter och taggar till imorn. Eller tills ikväll? Jag vet inte riktigt. Jag borde ta det lugnt, för vi ska ösa imorn. MEN, hur kan man inte bli taggad av dethär vädret? Det blir allafall antagligen inte utgång, men kanske några öl på trädgårn med Aja. Det vore helnice.

Imorn spelar Camilo och Bruno på cromwell, så vi ska dit och skaka lite rumpa till deras musik. Jag tror det blir skitkul, hoppas på en bra helg! Ska bli freakin bra väder, och det kan det ju inte bli annat än lyckat, för alla har humöret på topp. Det enda som kan förstöra ett topphumör är väl kanske att stå och shejka på dansgolvet och göra något sjukt med knät så det hoppar ur led och man får åka ambulans raka vägen till sjukhuset.. eller nåt sånt. Jag vet inte?

Nu ska jag fixa till mig lite. PUSS, tja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback