fredag

Inatt vaknade jag av att några fulla jävlar smällde raketer utanför fönstret, och inga små raketer, utan stora, riktiga raketer! Hallå, på smedjegatan?! Där det är så tätt mellan husen att man inte ens kan byta om utan att någon jävel står och knäpper kort på'n i huset mitt emot! Klockan 2 på natten?! Fan vad jag svor inuti mitt huvud, och när det smällde blev jag så rädd att jag höll på att ploppa knät ur led igen. Jävla cpfjortisar, sånna som ni ska inte dricka alkohol, det är inte bra för era små hjärnor.


Och nu är jag ännu mer förbannad, jag är så jävla arg på mitt knä, på att det gör fittont och att jag inte kan gå. Och jag blir arg på att jag inte får dansa, och inte springa. Jag kommer ju fan bli fet om jag inte kan träna, jag som hade planerat att ha en snygg kropp till sommarn. Det kan jag ju glömma! Jag hatar att vara handikappad.

Detdär kändes bra.


Nu har jag deklarerat allafall. Och jag har suttit i solen på fräcka med min kära syster. Malin, Carro och Ante kom förbi en stund också. Ikväll blir det bara chill, eftersom att jag inte kan göra något annat. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback