måndag

Jag har suttit hemma i flera dagar, vilket innebär att jag haft hur mycket tid som helst att blogga, men inget att blogga om. Men jag kan väl göra ett försök...

Jag träffade Linen för en fika för ett par dagar sedan, ber om ursäkt för mitt tråkiga humör baby! Dröjer nog innan jag fikar igen, allafall tills jag kan gå normalt. Det tog en kvart att hoppa hem, när det vanligtvis tar 5 min, max! Bilar blev tvugna att vänta så länge vid övergånsställen att motorn la av. Nej, inte igen helst. Har varit så uttråkad och rastlös att jag skickat sms till typ halva min telefonbok, har väl fått kanske 5 tillbaks. Är det så att ingen vill prata med mig, eller att folk bara inte tar sig tid o svara? Hur svårt kan det va att bara svara på sms?! Här försöker jag göra mina dagar lite roligare, men ingen delar det intresset med mig. Tack som fan allihop!

Och nu håller det på o klia inuti mitt knä, hur fan kliar man inuti knät? Om någon kan svara på det skulle jag bli väldigt tacksam.

Om jag ska sitta hemma hela denhär veckan också så får någon offra sig och göra mig sällskap, så det så.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Becca

hihi varsegod :):) vad roligt att du gilla dom så mycket!! När du och jag festa loss då min Pingla? :) miss you!

Postat av: Becca

ååh stackare :( vad har du gjort? vad har hänt? :( PLUTT! jaa absolut de får vi göra :) eller kasnke ta en fika och runda på stan? är du kvar på Monki?

2009-05-07 @ 16:14:15
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback