söndag

Det har varit en bra vecka! Hänt mycket.
Igår förfesta vi lite hemmos massinger innan vi gick och kolla på Johan och hans band som lira på flygeln. Jätteduktiga, men vann tyvärr inte trots alla röster. Ni var ändå bäst.
Efter det blev det utgång, hugo. Jätterolig kväll, jag har visst saknat det stället lite. Fyllekäk efteråt, som vanligt. Var nog inte hemma förren vid 5.


Jag har bestämt mig för att inte bry mig så mycket om allt, typ skita i det mesta och bara leva livet. Allt skulle bli så jävla mycket roligare så, och jag skulle nog må bättre. Inte för jag mår dåligt, men jag vill va lycklig! Ja, ni hajjar. Och just nu känner jag mig ganska lycklig. Och det känns sjukt bra! In your face o-lyckan.

Nu ska jag och Sahra gå ner till affären, sen ska jag lägga mig på gården och plugga i värmen!











Du är tuff Johan.






Tjaaarrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback