söndag

Jag har spenderat min helg med Sahra, och vi har haft det hur trevligt som helst. Igår gjorde hon först frukost till oss båda, och sen lagade hon mat åt oss. Så rar. Sen bestämde vi oss för att åka ut till Leo i åby på lite chill/fest. Det var egentligen meningen att vi skulle in till stan igen o dra till trädgårn och fortsätta till palace, men vi lyckades missa alla bussar så kom aldrig så långt. Jag var hur pigg som helst hela natten, och när klockan blev 7 och jag till slut skulle försöka sova, så var det någon som uppenbarligen kollat för mycket på ballar av stål och kände för att jävlas lite. Så jag fick ungefär 2 timmars sömn inatt, men det tog jag igen när jag kom hem. Sahra och jag tog bussen vid halv 12 idag och åkte direkt till en pizzeria, finns nog inget bättre såhär dagen efter. Riktigt kul kväll igår, bra helg. Tack för det darling.


- Undrar vafan folk tänker när man vart ute o festat med ett knä!

- Skaru ha en eller?
- Aafan.. nae tack

Just detdär var så hysteriskt kul vid det tillfället, det har sagts så mycket konstiga saker igår och idag.. Men vafan, hände händ.

Kommentarer
Postat av: Sahra

HAHAHAHHA, sitter i skolan och läser i brist på annat att göra ( eller det är bara en ursäkt för jag har massor att göra men min bakis-hjärna orkar inte riktigt .. )

Iaf, så läser jag det här inlägget och bara börjar garva åt våra dialoger!

Helt själv sitter jag nu här och skrattar, tack för den gumman hahahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback