tisdag

Idag mår jag inte så bra. Får väl skylla mig själv.. lite.
Efter att ha varit på stan igår så skulle jag och Sahra gå och ta en fika på fräcka, men när vi passera trädgårn kunde vi inte låta bli att gå in där. Vi tänkte gå in och ta en öl och käka lite, men vi både visste väl hur det skulle sluta. Klockan halv 2 kom vi hem till Sahra, åt mackor och sen slockna vi direkt. Fyfan vad hon snarkade, hur kan jag aldrig ha märkt det förut?! Du lät som en man Sahra. Nästan så att jag gick och la mig i hennes systers säng imorse, men jag stog ut. Halv 8 vare dags att gå upp, vi mådde svinbra. Inte.

Jag, Malin och Carro hade tänkt att ha lite picknick i strömsparken, men innan vi hann komma dit så började det regna, så vi satte oss på min gård istället. Mys.

Nu är jag typ fett förbannad på mitt knä. Det började verkligen bli bättre, och jag kunde nästan gå normalt, men nu gör det ont igen. Jag är dock sjukt dålig på att göra sjukgymnastiken som jag ska, men vem har tid med det 5 gånger om dagen? Inte jag allafall.  Men, nu ska jag göra det. Jag måste, om jag nånsin ska bli bättre. Men först ska jag göra mig lite käk och så får jag sjukgymnastisera till Desperate housewifes!


Här har ni lite bra musik också, men ni kommer antagligen inte orka lyssna på alla så jag har väl suttit här och lagt in allt i onödan. Om dom ens syns, kan va för mycket till och med. Whateveeeer.































Hörs då, tja.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ooh vilka bra låtar du lagt upp

2009-05-27 @ 13:31:56
Postat av: sahra

det är ju typ bara hundra låtar, det har vel alla tid med ?! 8-) heheheh



och du , jag snarkar ju inte ens .. host hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback