måndag

Är det bara jag som tycker, eller har det kommit jävligt många snygga killar till norrköping? Eller till Sverige över huvud taget. Och tv, överallt. Killar med snygg stil dessutom. Jag kanske är mer öppen, eller desperat kalla det vad ni vill, men jäääävlar. Grrr baby.

Helgen var skitbra. Halloweenfest hos Johan i lördags och sen vidare till otten och hugo. Jag och sis var siamesiska tvillingar och sprang runt med en skitstor tröja som vi delade på. Den åkte av efter ett tag, när det blev vingligt och varmt. Det var asjobbigt. Har minnesförlust från kvällen, men jag vet att jag hade fett kul. Asbra.

Idag har jag haft praktik. När jag gick hemåt med musik i öronen kände jag att jag ville gå längre, så jag gick och köpte blommor, skulle köpa ljus med men dom var slut överallt, och sen gick jag till Andrea. Jag gick dit med ett ganska glatt humör, men när jag kom dit blev jag genast olycklig. Olycklig och arg. Jag satt där kanske en timme och frös röven av mig, sen gick jag hem och duscha. Länge. Nu är jag glad igen.

Har suttit aslänge och kollat runt på massa kläder och bloggar på internet. Jag blir galen, varför är jag inte rik? Helt ärligt? Jag borde vara det. Förstår inte. Men jag får inte shoppa mer nu, tänkte för en gångs skull försöka ha lite kvar av min lön när nästa kommer. Kommer nog gå sådär..

Ska hoppa i säng.

You know you love me, xoxo.
(Hahahah, fan va töntigt detdär kändes)
Det är sant dock. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah! Dom där killerna skulle jag gärna vilja se ! :D

2009-11-03 @ 17:35:35
Postat av: johanna

ja också ..

2009-11-03 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback