onsdag

Det snöar! Jag vill köpa kläder. Jag hittar fortfarande inte sladden till kameran. Blir alla bajsnödiga av kaffe?

Jag har fått lite info om i lördags, Johanna har bättrat på mitt minne. Hon sa bland annat att när klockan blev 3 och de stängde så orkade vi inte stå i dendär pisslånga kön till garderoben, så vi låtsades dyngseriöst att Johanna hade cellskräck och att vi verkligen var tvungna att få tränga oss längst fram i kön. Vi lyckades, men tror inte att någon egentligen trodde på oss. Haha. Askul. Det ska jag köra med nästa gång också. Eller inte. Sen också prata vi om smsen vi skickat till varandra under kvällen, och det verkar som Johanna sprang runt och letade efter oss hela kvällen. "Vi är ute på otten, kom dit", "Vi är på stora dansgolvet på hugo", "Vi är på lilla dansgolvet på otten", "Vi sitter och väntar på dig vid Heinekenbaren".. Och när hon kom dit vi sa att vi var, då hade vi bytt ställe. Hahah. Också kul.

Nu ska jag snart åka hem till Sofie, så ska vi plugga hela dagen. HELA. Vi gör alltid det på onsdagar. Eller, ja dethär är andra gången, men vi har precis kommit på idén.


Jag saknar Niklas för han är så himla knäpp och mysig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har nästan slutat dricka kaffe för jag håller alltid på att bajs på mig. nu dricker jag mest kaffe hemma, där jag vet att jag har en ledig fin toalett :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback