söndag

Igår var vi nyktra men hade endå kul. Johan + övriga i bandet var lika bra som vanligt, såklart. Grejen med att vara ute nykter är att man inte riktigt vet vad man ska göra. Efter ett tag lyckades vi släppa loss på dansgolvet precis som vi brukar, men det blev förjävla varmt och var för kallt för att vara ute, och för varmt för att sitta inne, så vi gick hem halv 2. Vid 3 somnade jag, och gick upp 6. Har alltså sovit 3 timmar inatt. Var lite trött på jobbet, men det gick över efter en stund och det blev kul. Dock dyngstressigt mot slutet, och jag var kvar själv i 30 min för att bli klar. Jävlar vilken tid det tog. Efter jobbet hämta papi upp mig, sen mötte jag sis och vi handla massa mat som vi laga sen. Till pappa. På farsdag. Det blev helt okej, kunde blivit godare. Men jag tycker allafall vi gjorde ett bra jobb. Sen har vi lekt massor med bäbisen, och nu ska jag snart sova. Jag är helt förstörd, jättetrött. ZZzzzzzzzz.


PS. Johanna Karlsson är min bästa vän och jag älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback