fredag

Hej. Min tandläkare är väldigt konstig.

Jag håller på att avlida av mensvärk, och alla tabletter är slut, så jag slängde i mig en smärtstillande som jag hade kvar sen jag skada knät. Jag vet inte om det var smart eller inte, men det märker jag väl.

Det blev utgång i onsdags, och det var riktigt kul faktiskt. Gjorde bort mig en liiiiten gnutta, men jag orkar inte bry mig. Varför ha ångest när man kan slippa lixom? Känns ju ganska onödigt. Jag och Johanna har kommit fram till att vi inte ska bry oss speciellt mycket om vad andra tycker om oss, och det är en riktigt skön känsla faktiskt. Nästan lika skön känsla som om man kunde ligga med vem man ville. (Jag hoppas verkligen att några fatta dendär?)

Igår jobbade jag, det var kul. Jag skrattade jättemycket, mest åt patrik. Hahahahhaha.. hah. Jag garvar fortfarande när jag tänker på det. HAHAHAHHA. Johanna.. hahah. ae..

Idag blev jag asglad när klockan ringde kvart i 7 för att jag skulle gå till tandläkaren. Speciellt när jag kom hem från jobbet 12 inatt och var helt förstörd. Hur som helst, jag lackar på min tandläkare. Han är skitkonstig och sjukt oförsiktig, och han berättar aldrig vad han gör för nåt. Svär mycket gör han också. Tyst, för sig själv. "Ae nu gick dendär fan av också".

Ikväll blire chill framför idol.
Imorgon blire halloweenpartaj hos Johan, och sen utgång. Blir säkert fett.
Hejdå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback