onsdag och födelsedag

Jaha, 19. Känns mest värdelöst. Om ett år är jag 20, lite mer värt.

Tack för alla fina sms och alla gratulationer, världens bästa vänner! Carro kom in i klassrummet förut med en chokladboll med en klubba i och sjöng för mig, hur söt? Jag började nästan tjuta, igen. Jag tjuter jämt när jag blir rörd. Efter skolan mötte jag upp mormor och sis så tog vi en fika. Bästa mormor, hon är så rolig. Sen blev det en väldigt kort runda på stan, träffa Mallan en snabbis. Fick ett kul kort, hihi. Kul tjej. Nu ikväll kom papi och lillasyster hem och överraska med massa god mat och en film, och inte vilken film som helst, utan Baksmällan! Världens bästa film. Jag blev glad. Båda glömde bort mig i morse, men nu är dom förlåtna.

Imorgon ska jag till vårdcentralen, och då vet jag om jag bör vara orolig. Hoppas inte.

Nu längtar jag bara efter helgen, tror det kommer bli feeeeett nice.

Snart dags att sova. Först ska jag bara suga åt mig av all uppvaktning jag fått, och känna hur lyckligt lottad jag är som har så underbara vänner.

...........
Så. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: j

va elakt att du inte nämner mej en enda gång i inlägget! men när du fått min present kommer du skriva om mej de vet ja :) o josse längta inte till 20 för mkt! ja känner mej fett gammal!

Postat av: johanna

från din syster

2009-10-22 @ 21:06:46
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: j

va elakt att du inte nämner mej en enda gång i inlägget! men när du fått min present kommer du skriva om mej de vet ja :) o josse längta inte till 20 för mkt! ja känner mej fett gammal!

2009-10-22 @ 21:07:25
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du aldrig uppdatera elleeer

2009-10-26 @ 22:01:03
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback