söndag

Jag har varken haft tid eller lust att skriva något här.

Det enda jag gör är typ att plugga känns det som. Det ger dock VG på proven så jag klagar inte!

I fredags ringde Sahra och överraskade med att hon var på stan i norrköping, och att hon tagit körkort. GRATTIS BABY! Hon kom hem till mig så fixade vi lite saker, sen åkte vi och käka pizza. På kvällen blev det idolmys med papi, sen ville Sahra till donken, så dit åkte vi. Jag bad pappa ringa mig när han sett vem som åkte ut, så han skickar ett sms och skriver "du kommer inte bli glad, Erik åkte ut". Jag blev asledsen, tyckte att det inte ens var värt att kolla på idol längre när mina 2 favoriter har åkt ut. Tänkte på det i en kvart tills jag fick nästa sms, "skoja bara". KUL pappa. Kul skämt.

Igår firade vi farfar som fyllde år. Sen gick jag och sis och en film, "dumpa honom". Filmen gav oss en liten tankeställare, och vi kom fram till att vi nog aldrig kommer träffa en kille. Vi kommer va ensamna livet ut. Vilken tur att vi har varandra.

Blev alltså en lugn helg, och det har varit så jävla skönt. Idag har jag tvättat hela dagen, snart ska jag hoppa in i duschen och sen städa och fixa lite smågrejer, sen ska jag sätta mig med rättskunskapsböckerna. Ikväll kommer Johanna hit så ska vi planera lördagen då det blir party.

Men vi hörs då. Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback