söndag

Nu sitter jag här och är JÄTTEledsen. Har precis kollat på alla repriser av idol, och även fast jag visste att min älskade Jon skulle åka ut så satt jag och dyngtjöt i soffan. HUR FAN?! Gråter. :(:(:(:(.
Jag har dock fler favoriter i idol, men han var helt klart min största. Efter han kommer nog Eddie, och Rabih. Rabih sjunger rakt in i hjärtat på mig. Vilken kille. Och Erik, my gooood Erik! Honom vill jag ha. Men inte mer än Jon.


Det blev utgång i fredags, impuls. Satt och kolla på idol och bestämde mig vid halv 10 att jag skulle med Carro och Malin ut. Det ångrar jag inte, hade skitkul! Gjorde dock av med lite för många hundralappar, inte bra att "förfesta" ute på krogen.

Igår och idag har jag bara legat hemma. Har flyttat mig från soffan, till sängen, till datan.. Hämtat lite mat då och då. Så jävla lat. Men ikväll ska jag faktiskt hem till Christoffer och dega där istället, framför en bra film med en rolig kille.

Nu måste jag hoppa in i duschen, seeeya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback