torsdag

Det blev utgång igår endå. Jag var inte frisk, men jag mådde bättre. Och jag hade riktigt kul! Johanna kom till mig vid halv 9, och då gjorde vi oss iordning och försökte peppa varandra, för båda var ganska sega. Sen gick vi till manesa och drack goda drinkar och shottar, och sen vidare till otten. Riktigt bra kväll. För första gången på länge var vi kvar tills klockan blev 3 och då ville jag inte ens gå hem. Jag hade kameran med mig, tog 2 bilder.. sämst.

Igår skulle jag varit på intervju, men han hade glömt bort mig, så det blev idag istället. Var halvsugen på att gå upp när klockan ringde, men jag tog mig dit och det gick bra. Jag börjar på måndag!

Efter skolan imorgon ska jag till stan en sväng med min lillasyster, jag har lovat att köpa en tröja åt henne som hon så gärna ville ha. Och sen är helgen helt oplanerad. Skulle ju va kul att gå ut på lördag och kolla in Bustaaaa på otten, men frågan är om det är värt pengarna.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 22.40 så jag får se vilka som går vidare i idol. Har förövrigt gått och förälskat mig i Jon, så fort hans brud inser att hon egentligen inte gillar sköna killar med en härlig personlighet och fett bra sångröst, så är han min. Nu ska jag gå och snyta mig för 46812687e gången idag, och sen slå på tvn. Heja Tove friskt humör heheheh..e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå, har jon tjej ? :|......... tears

Postat av: s

jag är allergisk mot jon.

Jag ska stå utanför tv 4 studion och möta min blivande man isället, eddie!

2009-10-03 @ 23:39:04
URL: http://sahras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback