-

Nu sitter jag och borstar tänderna och kollar runt lite på facebook, hitta en länk på Peters sida som jag kollat på förut men glömt bort hur rolig den var. Inte så smart, jag börjar asgarva och det spruta tandkräm på hela skärmen. Bra jobbat.
 
Här har ni länken, så. jävla. kul!
http://www.idiot.se/2009/03/03/sovande-hund/


Idag träffa jag Johanna K och vi tog en sväng på stan. Jag köpte massa nagellack, tänkte att jag skulle måla naglarna när jag kom hem, men nej, inget aceton. Köpte hårfärg också. Jag förstår inte varför dom inte lägger i tillräckligt med färg i en förpackning, det kostar ju dubbelt så mycket om man har långt hår och måste köpa 2 stycken. Orättvist, tycker jag. Sen gick vi och sola, Johanna var inte nöjd efteråt. Världens osis hade hon hela tiden, stackarn.

Nu måste jag sova, upp tidigt imorn och gå till skolan, askul. puss


Kommentarer
Postat av: sa du nåt

haha jag bara skrattar åt allt du skriver hela tiden , hahahah. love it. bästa klippet.

Jag kommer till norrköping i helgen om jag inte sa de innan,följ med mig på enes basket match ? hihiihihih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback