fredag

ÄNTLIGEN. Fredag. Sjukt nice.
Igår kom Malin med idén att spela bowling på hugo. Vårat lag kom 2a, helt klart tack vare alla mina strikar. Minst 100 asså. Det var 50 % i baren, det är farligt. Inte nog med det, jag slog en strike vid rätt tillfälle och vann en shot till varje person i mitt lag. Hur grym är inte jag? Fett grym! Efter det blev det lite fler shotar, och lite öl. Lite för mycket för en torsdagskväll, och jag ville verkligen inte gå upp när klockan ringde imorse. Så jag gjorde det inte. Fy Josse! Mötte upp Sofie vid 2 och käka frukost, (pizza), mumma. Sen gick vi på stan och shoppa upp våran lön. Det kändes jävligt bra. Johanna kom sen också, och även hon shoppa. Jag ska se om jag kan räkna upp allt jag köpt..

2 tröjor
2 ögonskuggor
skor
glajjer
parfym
tights
klänning
linne
underkläder
handskar
....

Nu minns jag inte mer, kan ha glömt något. Whateveeeer. Nu ska jag laga fet mat och sen ska vi se på idol. Puss.

Kommentarer
Postat av: johanna

GÅ TILL SKOLAN DIN JÄVLA UNGE!

2009-09-25 @ 21:38:58
Postat av: Anonym

ASSÅ!!!!! va för skor ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback