fredag

Idag var det tänkt att jag skulle gå ut, meeeen nej. Jag orkar inte, är dessutom sjuk fortfarande. Sjukare än igår till o med, bättre att jag stannar hemma. Inget party imorn heller, ska jobba på söndag. Jag hoppas verkligen att jag inte blir ännu sjukare, för jag måste verkligen jobba. Måste, jag behöver pengarna. Är inte säker på att jag har feber, men vågar inte kolla för om det visar sig att jag har det kommer jag känna mig ännu sjukare.

Nästa vecka kommer mina kläder som redan borde ha kommit. När jag går in och kollar på hemsidan står det "packnig pågår", och har stått det i 3 dagar. Hur lång tid kan det ta att bara slänga ner kläderna och skicka iväg dom? Jävla jävlar, jag har ju väntat jättelänge.

Nu ska jag slänga mig i soffan bredvid papi och se klart på idol, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback