lördag

Okej, ehm.. vart ska jag börja.. Jag är hemma nu. Tråkigt men skönt. Och jag är inte brun, det försvann på flyget hem, förstår inte varför. Jag orkar inte dra allting nu, men vi har haft det så jävla bra. Tagit det lugnt mest och bara varit. Vilat ut, solat, badat, ätit. Bästa sis, bästa vädret. Vi var jättedåliga på att ta kort, men dom få jag har kommer upp så småningom, just nu orkar jag inte! Ska snart sova.

Matchen då, eh, a. Jag dog nästan, galet. Precis när jag sagt till pappa "ae det är så jävla kört", så bara...... Zlatan?! jag älskar dig killen. så, ja. än är det inte kört. känns bra! Nu, sova. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSSSSSSSSSSSSSSS PÅ DIG . på fredag ska vi vara hos mig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback