måndag

Bra helg, lördagen blev asbra. Kul förfest, kul ute. Och självklart käk på vägen hem. Tack alla.

Idag mötte jag upp Johanna på stan, vi hann bara med en liten sväng innan det stängde. Men köpte en tröja och mer ögonskuggor. Love ögonskuggor aso mannen. Yao.

Jag börjar typ bli sjuk, igen. Jag var nyss sjuk. Hela tiden är jag sjuk. Fattar ingenting. Sämsta immunförsvaret ever.

Imorgon eller på onsdag ska jag till nautilus och köpa mitt kort, jag måste verkligen börja träna.

På onsdag ska jag på intervju för en praktikplats, jag har aldrig någonsin i hela mitt liv varit på en intervju. Nervöst. Vad ska man ha på sig? Vad ska man säga? Ska man vara framåt eller typ bara svara på frågor? Tänk om jag blir så nervös att jag får handsvett, sen om vi ska ta i hand så känner han det och tänker "fy fan vilken äcklig tjej, henne kan jag ju inte ha i min butik". Då blir det väl tack och hej lixom. Jaja, får hoppas det går bra.

Förresten har jag bestämt mig för att behålla skinnjackan, av flera orsaker. Nu älskar jag den, vet inte vad som flög i mig i början, den är ju asläcker. Malin är största orsaken till att jag behåller den, smart tjej detdär. Heh.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: s

haha ey bruuur, ta det lugnt bara! be som du är liksom, det löser sig alltid brushan

Postat av: Anonym

nu är du rolig igen . kul ehehe

2009-09-29 @ 15:27:34
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag var ju seriös på att du var rolig. eller vadå :d

2009-09-29 @ 21:15:16
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback