onsdag

Jag har precis gjort fruktsallad, tog aaaaaaslång tid. Jävla apelsiner, jag hatar apelsiner. Först tog det typ 20 min att skala dom, sen var det kärnor i alla klyftor som fanns. Och inte nog med det, när jag höll på att pilla ut domdär jävla kärnorna rann all saft ur, som är det godaste av allt. Ska aldrig mer göra fruktsallad, aldrig någonsin.


Idag har jag gått, jättemycket. Gick från skolan till stan för att käka lunch, sen gick tillbaka till skolan, och sen gick jag och Sofie heeeela vägen från kungsgård till Andrea's grav för att möta upp Mallan och Carro och gratulera våran tjej. Grattis på 18-års dagen!
Jag saknar dig.





När jag kom hem hade jag fått ett paketavi och gick till ica på dirren, det var mina älskade skor som hade kommit. Även fast klacken är 12 cm var dom riktigt bekväma och sköna att gå i, skitbra. Jättefina.




Från Nelly.

Nu ska jag måla mina naglar. Puss, hej.




Kommentarer
Postat av: sofia

villken storlek tog du och vad har du i vanliga fall? tänkte om dom var små eller stora till storleken =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback