söndag

Jag har jobbat, är helt förstörd. Men ska försöka få ihop ett inlägg.

Firade Mallan i fredags, hon fick ett par skor från mig och Carro. Skitsnygga, jag vill ha dom. Blev en kul men lång kväll!

Igår följde jag med Sahra till hennes farmor och käka oså, jag och Sahra satt mest själva där, dom andra var upptagna med annat. Haha. Heh.. Sen va jag hemma och tog det lugnt på kvällen.

Idag blev det att gå upp halv 7, började jobba halv 8. Fyyyy fan vilken dag säger jag bara, blä. Usch. Inte kul. Skitmycket att göra. Fick dock träffa Christoffer som va hemma från lumpen över helgen, jag saknar han. Hela tiden. Han kommer tillbaks nästa helg igen som tur är, och då ska vi ses igen. Tycker om den killen. Mycket.

Snart ska jag börja städa mitt rum, måste bara samla lite ork en stund till. Jag har shoppat, skickat efter massa kläder. Det var verkligen på tiden, har inte köpt nya kläder på hela sommaren. Bara skor, massa skor. Hoppas det mesta kommer i veckan, har snart inget att ha på mig, vill helst slippa gå naken.

En sak som jag har tänkt på ett tag, är att det skulle va skitkul och starta en blogg och spela dum i huvet. Typ efterbliven, en såndär som alla stör sig på. Man skulle ju sitta och garva ihjäl sig åt alla kommentarer man får från folk som tror man är seriös. Jag har massa saker i huvet som jag skulle skriva isåfall, va helt efter med musik och mode och bara va sjukt trög. Sååå jävla kul. Hahahaha .. ha.

Idag känner jag mig också sådär extra kärleksfull, så måste ge cred till alla jag känner.
Mami och papi, BÄST! ♥
Sis, också bäst. Världsbäst. Det vet du. Lillasyster är också skitbra.
Och mina vänner såklart, jag vill bara ösa massa kärlek på er. Ni vet vilka ni är, och jag älskar er! Ni är så sjukt viktiga för mig.
Så, nu känns det bättre.

Nu ska jag äta. Puss



Kommentarer
Postat av: julia

du tycker om johanna mer en mig

2009-09-13 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback