tisdag

Jag mår så jävla dåligt. Hör typ ingenting, jag har sagt "va?" MINST 50 gånger idag. Kan man ha snor i öronen eller? Isåfall har jag det, helt klart. Och innanför ögonen också känns det som. Kanske en gnutta i hjärnan också. Men mest i näsan. Jag kan inte andas genom den. Jävla näsa. Jävla snor. Försvinn, jag orkar inte va sjuk. Har inte tid att va sjuk. Kul att sitta och snora ner butikschefen imorn på intervjun. Kul att nysa snor i ansiktet på tandläkaren jag ska till imorn. Snor är äckligt. Snor!!!

Imorgon ska jag vara frisk. Och imorgon är det ONZDà på otten. Jag kommer inte va frisk, så jag kommer inte gå till otten. Får väl sitta hemma och dricka te och kolla på säsongsstarten av Greys Anatomy, det har jag ju faktiskt längtat efter.


Nu ska jag borsta gaddarna och sen ska jag sova. Naaaaaatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback