onsdag

Precis kollat klart på idol, fyyyyyyyfan vilka sköna killar. Jag garva så jag tjöt.. Speciellt när han sprang rakt in i dörren. Hahahaha. Ni som såg vet nog vad jag menar.

Kolla på matchen innan det. Seriöst killar, knappt att ni vann mot Malta. Var ju bara ren tur. Självklart tyckte jag synd om Malta resten av matchen också, stackars killen som gjorde självmål. Och stackars målvakten. Snygg var han också. Grrrr.
Nu sitter jag och hoppas på att Albanien gör ett mål till mot Danmark, men verkar inte som det blir något med det.
Förövrigt längtar jag till fredag, och längtar efter min jacka som tog slut och inte kommer hem till mig förren i början av oktober.

Imorgon står kvällsfika med Adel på schemat, ska bli trevligt.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback