Hemma!

Jag är äntligen hemma. Efter att ha varit så länge i Abu dhabi så älskar jag Sverige igen. Killarna i Sverige är fan i mig helt jävla underbara. Och jag har saknat alla så himla mycket, när jag såg pappa och lille pluttzacke utanför arlanda så fällde jag några tårar. Av lycka. Och nu känner jag mig som världens lyckligaste igen. Vill krama hela världen. Eller nej, hela Sverige. Har haft ett långt telefonsamtal med Carro också, herrejävlar var jag saknat henne. Hade massa att berätta för varandra, och vi ska fortsätta över en lunch på fredag.

Imorgon ska jag jobba, och jag längtar! Det ska bli kul att träffa alla igen. Och för en gångs skull är jag brun! Jag har inte mycket bilder att lägga upp, alla är tråkiga och fula, tyvärr. Men kanske kan hitta några, men inte ikväll. Jag har inte sovit sen igår natt, och jag känner mig inte trött. Men jag kommer nog däcka så fort jag lägger mig i sängen.

Vi har haft det bra. Även om vi har en del att klaga på, så har vi njutit av solen och samlat nya krafter. Vi behövde dethär, komma iväg lite och verkligen känna att vi längtade hem. Men vi saknar redan våra fina kusiner.
Nu ska jag slänga mig i sängen och tvinga min hund att ligga och gosa med mig en stund. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback