tisdag

Jag tänkte att jag skulle skriva ett långt inlägg för att göra er lite glada, det är tydligen folk som går in och läser fortfarande. Men ångrade mig när jag kom på att jag verkligen inte hade någonting att skriva. Mitt knä pajjar fram och tillbaks, igen, och det gör ganska ont. Zacke har bitit sönder min plattång, som att det inte räckte med mina lurar och min blåtand-grej. Nej, ska det va så ska det va. Pappa har dock fixat den nu så det är ok. Jag saknar Johanna, min bästis. Jag har shoppat massor, mest skor. Min fina vän Caroline är fett happy, det gör mig glad. Jag har ännu inte slutat snusa. Det är inte långt kvar till studenten. Hur intressant? Nej, blogglusten är inte tillbaka, inte än.

Domhär två ringarna är påväg hem till mig.



En bild från jobbfesten i lördags, där man tyvärr inte ser det snyggaste inne på hela harrys; mina skor.


Och det var allt. Jag är glad, och nu ska jag deklarera.

Kommentarer
Postat av: C

va underbar du är min vän! jag längtar tills torsdag :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback