-

Fredags:

Rami och jag, vi är bästa polare nu som ni ser.




Ja, jag slickar på Patrik. Vi har zoomat och kollat.




Sjukt snygg tjej till vänster och sjukt ledsen tjej till höger. Vi har likadana väskor.


Jag är så himla söt ibland.


Jag och min nya smokin' hot pojkvän. (I wish.)

Lördags:



Hihi Madde är tokig.


Sne tjej!







Dethär var dom bilderna som var minst konstiga. Resten får jag imorgon, och jag tror att jag vågar bjuda på några. Men då är det bäst för er att ni uppskattar det som fan!

Kommentarer
Postat av: sahra

hahahaha fan vilken rolig bild på dig och johanna när du ser heöt ledssen ut :D!!!



JAG DOG

Postat av: sahra

kul att när jag skulle kommentera får jag världens längsta två ord att skriva av för att kommentaren ska synas..

2010-03-02 @ 11:12:47
URL: http://sahras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback