fredag

Kan det bli så att vi faktiskt kör hela helgen? Två dagar i rad var jävligt länge sen, så frågan är om vi blivit för gamla för att orka med det. Men äsch, vi kör. En återställare imorn bara sen är det full fart. Ikväll ska vi nog ut och kolla lite på B-kändisar.

Idag fyller min plutt Johan 24 år, imorgon ska han firas och jag kan inte va med. På söndag fyller min fina syssling 20 år, imorgon ska hon firas och jag kan inte va med.

Imorgon är Sahra här och festar med oss! ÄNTLIGEN! Fan vad hon har saknat norrköpings uteliv. Tror jag.

Och imorgon ska vi vara hemma hos miss Bruce och jag VET att det kommer bli en galen förfest, kan inte bli annat i det sällskapet. Kommer bli så jävla fett. Najs.

På söndag ska jag sova länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback