onsdag

Vilken jävla helg. Lördagen blev helt galen. Började hemma hos Madde med Johanna och Hille. Hille försvann efter en stund och då kom Sahra, älskade Sahra. Förfest med massa dans och allt för mycket dricka, Madde insisterade på att vi skulle shotta massa. Vi tog en taxi till Otten för att Sahra vägra gå, fast det skulle tagit typ 3 minuter. Omväg för att ta ut pengar, och när vi satt i bilen och vänta på att Sahra skulle komma tillbaks försökte jag öppna dörren och springa hem, för jag ville sova. Men dom andra hindra mig, och tur var det, för jävlar va kul vi hade! Vi drack ännu mer, vi drev loss på dansgolvet som vanligt, och jag gjorde bort oss. Stor tabbe i kön, då var det pinsamt, nu är det kul. Ae vilken kväll, helt fucking crazy. Helvete va kul man har när man bara släpper loss och skiter i vad alla andra ska tycka om en, det har vi gjort hela helgen. No regrets.
Jag har fortfarande inte fått bilderna från Johanna, men det kommer. Hoppas på att kommande helg blir minst lika bra!

Idag har jag och Madde gått på stan en sväng och fikat. Dyngmysigt. Nu är jag jättetrött och har huvudvärk, så jag ska sova tidigt ikväll. Och imorgon ska vi dansa! Fätt najs.

Kläder kom hem nu! Jag väntar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback