söndag

Igår.. Johanna och Carro kom hit, sen drog vi till Dover på lite förfest, sen vidare till världens, carl johan, hugo, otten. Jag gjorde av med alldeles för mycket pengar och träffa en konstig brud som ville att jag skulle bli hennes vän. Gjorde några dumma val som jag ångrar idag, och ändå kände jag mig nästan helt nykter fast jag drack mer än vanligt. Det är konstigt, och jag minns hela kvällen fast jag brukar få minnesluckor efter 2 öl. Jag kände av förkylningen hela kvällen och var ganska seg och trött, sen åkte jag raka vägen hem, utan att köpa mat, åt lite chips, sen gick och la mig. När jag kom upp imorse undrade pappa när jag kom hem inatt, och undrade varför jag varit så tyst och inte väckt honom, och varför jag inte köpt nån mat som jag alltid gör annars. Jag hade helt enkelt inte kul igår, en bra kväll ska avslutas med käk, en dålig kväll har jag ingen matlust alls. Och jag vet varför jag inte hade kul, och nästa gång ska jag bry mig mindre. Det är inte värt det.

Nu ska jag sova, och jag ser fram emot att komma tillbaks till praktiken imorgon. Ännu mer ser jag fram emot att dra härifrån, till värmen i över två veckor, och bara njuta. Jag vill inte vänta.


Kommentarer
Postat av: johanna

vad hände igår? hoppas att det inte har med att jag åkte hem? :/

2010-02-28 @ 22:46:00
Postat av: Anonym

få se bild på nya frillan då:)

2010-03-01 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback