tisdag

I want it soooo bad!




Jag är så jävla sugen på att beställa denhär, och jag funderar starkt på att göra det. Men jag har beställt så jävla mycket nu sista veckan. Skinnbyxor, tights, 2 par skor, en skinnjacka, smycken, solglasögon, 1 tee, kavaj, shorts.. och jag har säkert glömt nåt. Men ändå, så har jag jobbat ihop pengarna så jag är värd att shoppa lite! Det är priset på denhär som svider. 750 jävla kronor. Jag borde inte ens överväga det, men det gör jag. Tror jag ska.. tror det. Men sen måste jag sluta.

Om en timme är det final, PH-final. Jag vet vem som vinner, men det är ändå jävligt spännande.

På lördag ska det festas. Jag har redan sagt till min chef att jag inte kan jobba på söndag, så det blir min första lediga söndag på en månad! FETT JÄVLA NICE. Vi ska fucka ur. Dansa tills vi stupar, köpa mat på hemvägen och däcka i soffan. Det är mitt mål.


Kommentarer
Postat av: johanna syster

wooooooooooooohooooooooooooooooooooo!!!!!!!

2010-02-03 @ 12:02:10
Postat av: julia

oh däcka däcka däcka supa supa supa dansa dansa dansa assåååhh leeeh ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback