torsdag

JAG HAR INTE TID ATT VA SJUK! Blir ju förbannad. Jag skulle jobbat idag. Jag behöver dom pengarna. Imorn ska jag gå på stan hela dagen, och tidigt som fan på morgonen har jag tid hos frisören för jag ska färga och klippa mitt hår. På lördag ska vi festa. Har varit och shoppat loss på apoteket, jag tänker inte va sjuk. Jag vägrar. Och inte nog med det, jag har fortfarande ont i munnen och kan inte äta. Jag hatar att inte kunna äta, jag älskar mat. Och jag har träningsvärk i HELA kroppen. Hela. Ont överallt. Varför inte allt på en gång? Lika bra. Mitt knä kan paja nu också lika gärna.

Nu har jag gjort en stor kopp av världens godaste te, och snart kommer pappa hem med soppa så jag iallafall får i mig nåt. Håller på att svälta. Jag ska försöka att få förkylningen gå över mentalt. Ska tänka att jag inte är sjuk, och jag ska göra allt jag skulle gjort om jag var frisk. Förutom jobba då, kändes som en halvbra idé att ge mig in i kylan och börja lyfta och hålla på. Fick ont i armen när jag bar min tekopp från köket till vardagsrummet. BLÄ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback