-

Jag har syndat. Har klickat hem en skinnjacka. Jag har redan världens snyggaste, men den är full med nitar, och det kommer ju inte vara inne hur länge som helst så den måste jag snart sälja, om någon vill ha den. Eller spara.. Jag vet inte. Har liiiite ångest, skinnjackor är inte billiga. Men jag kunde inte låta bli, nu är det allafall försent att göra något åt så nu längtar jag efter att den kommer hem, väntar även på lite sommarkläder och armband.





Jag måste sluta klä mig svart. Igår på praktiken hade jag svarta tights, svart tröja och svarta kängor.

- Fan va emo du ser ut idag då..
- EMO?!
- Ja men det är snyggt alltså!
- ....
- Okej, fan va rockig du ser ut idag då!
- Tack!


Stor skillnad på rockigt och emo, enligt mig. Men jag har nästan bara svarta kläder i min garderob, så till våren och sommaren ska jag köpa lite mer kläder i snygga färger. mmmmmmh, shoppa...

Ikväll måste jag sova tidigt, för imorgon blir en lång dag. Ska åka till jobbet direkt efter skolan och kommer hem runt 12 på natten. Det är SÅ värt det.

Kommentarer
Postat av: Nina.

sv: hehe okej! :) dock har jag fått vänta på den jätte länge, sedan innan jul. så du vet att dom är rätt så långsamma med att skicka efter ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback