fredag

Jag har ont överallt! Träningsvärk. Det värsta sitter i ryggen, hur konstigt? Jag vet inte ens vad all smärta kommer ifrån. Har stora blåmärken på knäna och en fet knöl/blåmärke på smalbenet och armen. Sen har jag träningsvärk i axlarna också. Vilken tur att helgen blir lugn. Snart kommer sis hem och då ska vi glo på nån film och äta massa onyttigt.

Imorgon blir det också lugnt, och på söndag ska jag jobba igen. Yes! Det lönar sig att tjata, även fast jag vet att jag verkligen kommer ångra mig när klockan ringer på söndag morgon. Det gör jag alltid. Vill bara gråta för jag tycker jag är så dum i huvet som frivilligt ska gå upp och jobba klockan 6, när jag egentligen kan ligga kvar i min sköna säng och sova. Dock känns det jävligt bra när jag tagit mig igenom hela dagen och kommit hem.

Förresten vill jag vara lika ball/göra lika bra musik som Rihanna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback