måndag

Abstinens! Jag måste verkligen shoppa. Jag måste. Skor!!! Kläder, smycken. Mest skor. Jag älskar skor. Tror jag ska beställa lite saker. Tror att jag inte kan låta bli. Känner att jag är värd det faktiskt, jag har varit en snäll flicka.
Och jag vill ha sommar. Nu är jag så trött på snön och kylan, det räcker nu lixom, behöver ju inte överdriva.. Alla åker till Thailand nu, jag vill också det. Hör massa snack om Thailand hela tiden ifrån alla jag känner typ, så jag går runt och tänker på det hela tiden. Thailand i min hjärna.

Nu sitter jag och asgarvar. Skickade ett sms till Johan i lördags där det stod "S s e". Varken han eller jag har en aning om vad jag ville ha sagt med det smset, men jag tror att jag använde kodord under kvällen. Kände mig antagligen jättesmart och tyckte Johan var trög som inte fatta. Jobbigt att behöva skriva hela meningar till han lixom, så nu skriver vi bara första och sista ordet i meningen till varandra, och det är anledningen till att jag asgarvar. Jävligt roliga missförstånd typ.

Hur som heeelst, lördagen blev jävligt rolig. När klockan började närma sig 3 ville jag inte gå hem, så kul hade jag. Så det var värt det, faktiskt. Mådde halvbra på jobbet, men det hade jag ju räknat med.

Nu har min faktura på studentmössan kommit, känns bra och dåligt. Bra för att jag fick en härlig känsla, dåligt för att det kostar pengar.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Petter

du gillar å shoppa va!? Hahaha... stackars Peter, tror det är dags för honom att ta ett par timmar övertid...

Postat av: josefin

haha, hörredu, jag betalar faktiskt mina kläder själv!

2010-01-20 @ 08:02:44
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback