måndag

Tror ni att jag gick upp tidigt eller? Jag kunde inte somna förrens vid 6 imorse, så jag sov hur länge som helst idag. Fyfan vad arg jag blir.

Jag har allafall fått lite gjort idag, färgat håret bland annat. Nu kom jag precis hem från världens, har suttit och pratat och skrattat med Madde. Jävligt trevligt måste jag säga. Vi har diskuterat jobb och pojkar, och jag måste säga att jag är en aning förvirrad. Men jag tar det som det kommer, ska inte lägga ner för mycket energi på dethär. För, vem bryr sig? ;)

Nu är jag faktiskt ganska trött, så jag hoppas verkligen att jag kan somna skapligt inatt.
Taskig fantasi idag, så jag slutar här. Nu vet ni allafall vad jag har haft för mig idag. Hoppas ni har antecknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback